Pouzdanost

Amko Komerc, kao jedna od ključnih kompanija u trgovinskoj industriji Bosne i Hercegovine, izgradio je reputaciju temeljenu na dugogodišnjem posvećenom radu i visokim standardima. U intervjuu s gospodinom Muamerom Aletom, osnivačem i generalnim direktorom Amko Komerca doo, otkrivamo ključne uspjehe kompanije, izazove s kojima se suočavaju i ulogu certifikata Pouzdanost u njihovom daljnjem razvoju.

Kako gledate na projekt Pouzdanost i kakvo je Vaše mišljenje o tome koliko Certifikat bonitetne pouzdanosti može pomoći kompanijama u poslovanju?

Najvažnija stvar u poslovnom svijetu je povjerenje, a sa certifikatom Pouzdanost  stičete ga i u međunarodnoj poslovnoj zajednici.  Stoga je od iznimne važnosti razvijanje svjesti poslovne javnosti o vrijednosti transparentnog poslovanja, bonitetne ocjene i međunarodnih certifikata.

Certifikat Pouzdanost  veoma je prihvaćen u bh. poslovnoj zajednici, prepoznat je kao validan dokument o kvalitetu rada i  zaista nam može pomoći u unapređenju budućeg poslovanja.  Ovim certifikatom potvrđujemo svoj  dugogodišnji i sistematičan rada, te dodatno unapređujjemo svoj ugled i  povjerenje u domaćoj i međunarodnoj poslovnoj zajednici.

Trgovinska industrija je često izložena promenama. Kako Amko komerc upravlja izazovima i kako očekujete da će Certifikat pomoći u očuvanju konkurentske prednosti?

Certifikat Pouzdanost dodijeljen Amko komercu izdvaja nas kao kompaniju koja je pokazala svoju sposobnost da se pouzdano nosi sa izazovima tržišta, ispunjavajući visoke standarde kvaliteta i dosljednosti u poslovanju.

Certifikat izdat  od strane renomirane kuće LRC BIS predstavlja svojevrsnu garanciju našoj kompaniji tokom poslovanja i vođenja kompanije. Posjedovanje certifikata u velikoj mjeri jača našu poziciju na tržištu. Ovaj certifikat ne samo da nas identifikuju kao dobru kompaniju prema prošlim rezultatima već  ukazuje i na vrijednost kompanije u budućnosti,  kao potvrde kvaliteta poslovanja. Uz veliki  doprinos naših  zaposlenika sve ovo  dovelo je do odličnih poslovnih rezultata.

Pokrenuli ste sjajnu prodajno-humanitarnu kampanju pod nazivom “Podijeli ljubav” koja je ima odličan odziv javnosti. Kako ste došli na ovu ideju i jeste li zadovoljni rezultatima?

Projekat Podijeli ljubav imao je dva cilja: ponuditi održivo rješenje za životnu sredinu kroz promociju višekratnih cekera kako bi se smanjila potrošnja plastičnih kesa, te humanitarnu komponentu kojom će se pomoći rad Udruženja Budućnost. 

Ovaj projekat predstavlja potvrdu naše posvećenosti da u skladu sa strategijom održivosti budemo pouzdan partner zajednice u kojoj poslujemo i pomognemo onima kojima je to najpotrebnije. Zadovoljstvo nam je što smo ovim projektom pomogli rad Udruženja Budućnost. Posebno smo zahvalni našim građanima koji su prepoznali važnost ovog projekta i pokazali solidarnost, jer kupovinom cekera direktno su pomogli rad Udruženja Budućnost.

Planira li Amko komerc proširivati svoje poslovanje u okviru projekta Pouzdanost i kako se priprema za buduće izazove u trgovinskoj industriji?

Ovaj certifikat  bonitetne izvrsnosti potvrda je našeg dugogodišnjeg kvalitetnog i sistemskog rada. Čak i u ovom izazovnom razdoblju povećali smo broj  kupaca, promet, a sistemski radimo na unapređenju usluge i ambijenta kupovine.

Vrlo smo ponosni na brojne certifikate koje smo tokom godine prikupili, a posebno na ovogodišnji certifikat Pozdanosti, ne samo da nas izdvaja od konkurencije, već i od većine bosanskohercegovačkih kompanija. Odlični poslovni rezultati, zadovoljni kupci, motivisani zaposlenici, daju nam elana da nastavimo raditi to što radimo 28 godina i da spremni dočekamo sve buduće izazove u dinamičnoj trgovinskoj industriji.

 

Piše: Alen Ćorović