Pouzdanost

Posljednjih godina, zdravstveni krajolik svjedočio je izvanrednoj transformaciji jer sve više ljudi traži holističke i integrativne pristupe zdravlju i dobrobiti. Ova promjena paradigme otvorila je vrata za mnoštvo terapija i tretmana koji nude uravnotežen spoj konvencionalne medicine i komplementarnih praksi. Na čelu ove revolucije je vizionarska kompanija koja se pojavila kao svjetionik nade, pružajući vrijedne terapijske opcije, liječenje i dijagnostiku zasnovanu na dokazima komplementarne i integrativne medicine. 

Kompanija Pharma Maac trenutno djeluje u tri različite države. Ispunjava potrebe cjelokupnog terapeutskog lanca: bolnica, medicinskog osoblja, apoteka, prodavnica, pacijenata i krajnjih korisnika. Pružaju vrijedne terapeutske opcije, liječenje i dijagnostiku zasnovanu na dokazima komplementarne-alternativne i integrativne medicine.

Holistički izbor uposlenika, principala, partnera i potrošača

Počevši od 1991. godine, kada su osnovani cilj im je da pruže proizvode i usluge za bolji i zdraviji način života svojih sugrađana i sugrađanki. Pharma Maac nije samo kompanija, to je katalizator promjena u zdravstvenoj industriji. Njihova posvećenost holističkoj zdravstvenoj zaštiti znači bavljenje fizičkim, emocionalnim i mentalnim aspektima dobrobiti. Kombinacijom najboljeg iz tradicionalne medicine s komplementarnim terapijama, oni osnažuju pacijente da donose informisane odluke o svom zdravlju.

 ,,Postupamo u skladu sa modelom holističkog koncepta, pružajući vrijedne terapeutske opcije, liječenje i dijagnostiku zasnovanu na dokazima komplementarne i integrativne medicine. Stoga se naš portfolio sastoji od širokog spektra proizvoda, kao što su: lijekovi, biološka sredstva, medicinska oprema, hrana, dodaci hrani i kozmetika. Pharma Maac je „holistički izbor“ za uposlenike, principale, partnere i potrošače“, kazala je Ema Blagojević, saradnica za marketing Pharma Maaca.

Posvećenost održivosti, društvenoj odgovornosti i inovacijama koje idu dalje od osnovnih poslovnih aspekata

Pharma Maac ne samo da nudi široku paletu proizvoda već postavlja i novi standard za rješenja u zdravstvu koja daju prioritet čovjeku.

Na tržištu se ističu na jedinstven i inovacijama predan način. Ono što, prema riječima Blagojević, smatraju ključnim i inovativnim segmentom svog rada je: 

,,Društvena odgovornost: Uzimamo svoju ulogu ozbiljno kada je u pitanju društvena odgovornost. Kroz programe donacija, volonterske inicijative, doprinosimo boljitku zajednica u kojima poslujemo. Također, podržavamo obrazovanje, sport, udruženja i inicijative za zdravlje kako bismo unaprijedili kvalitetu života.

Digitalna transformacija: U današnjem digitalnom dobu, ističemo se kroz brzu i učinkovitu digitalnu transformaciju. Digitalizirali smo mnoge aspekte našeg poslovanja kako bismo olakšali interakciju s klijentima i ubrzali procese.

Inovacije u isporuci i sigurnosti: Kontinuirano radimo na unapređenju sigurnosti i isporuke naših proizvoda. To uključuje primjenu najnovijih tehnologija praćenja i upravljanja zalihama kako bismo osigurali da naši klijenti uvijek imaju pristup potrebnim proizvodima. Također, ulažemo u inovacije u skladištu i distribuciji kako bismo smanjili vrijeme isporuke i osigurali da proizvodi stignu sigurno i na vrijeme.

Stručnost i podrška: Ističemo se kroz stručnost i podršku našeg cijelog tima. Naši zaposlenici su visoko obučeni i spremni pružiti podršku i savjete našim klijentima. Svojim stručnim znanjem i posvećenošću osiguravamo da klijenti uvijek dobiju najbolje rješenje za svoje potrebe.“

U cjelini, ono što ih izdvaja je  potpuna posvećenost održivosti, društvenoj odgovornosti i inovacijama koje idu dalje od osnovnih poslovnih aspekata. Kako kaže Blagojević, nastoje biti partneri svojim klijentima u ostvarivanju njihovih ciljeva, pružajući proizvode i usluge koji ne samo da zadovoljavaju njihove potrebe, već i pridonose boljoj budućnosti za sve.

Stvaranje mogućnosti i aktivna uloga inicijatora glavna su zvijezda vodilja

,,Osjećaj samoopredjeljenja je osnova svakog od nas i naše zajednice. Ono na što smo najviše ponosni jeste što svi naši zaposlenici rade marljivo sa strašću. Naša kompanija je svoje poslovanje započela u Sarajevu i kroz godine se proširila u čak tri zemlje. Kako je kompanija rasla tako se povećao i broj zaposlenih, ali i dalje nam je važno da njegujemo porodični duh. Kao i u svakoj porodici, naš odnos je prožet poštovanje i povjerenjem“, ističe Blagojević.

Dinamičan tim, zanimljivi proizvodi i ogromne mogućnosti koje nude razvoj na regionalnoj razini u širok spektar filozofija na kojima počiva, definitivno su sastavni dio ove kompanije. Filozofija upravljanja, kao i njihove misli i aktivnosti, zasnivaju se na njihovoj misiji koja glasi „stvaranje mogućnosti je naš izazov“. 

Pouzdanost kao ključni aspekt poslovanja

Pharma Maac partner je projekta „Pouzdanost 2023/24“, koji ove godine realizuje LRC Business Intelligence System pod parolom „Uzdaj se u pouzdanost“.

,,Pouzdanost je ključan aspekt našeg poslovanja, a posebno u kontekstu industrije lijekova, medicinskih sredstava, dodataka prehrani i organske kozmetike. Za nas, pouzdanost znači da naši klijenti, partneri i korisnici mogu osloniti na nas, da ispunjavamo njihova očekivanja i da pružamo kvalitetne proizvode i usluge sa dosljednom izvrsnošću. To uključuje isporuku proizvoda u roku, osiguravanje kvalitete i sigurnosti, te pružanje stručne podrške i usluge koja nadmašuje očekivanja. Kao partner projekta “Pouzdanost 2023/24” uključeni smo u savjetovanje, razmjenu najboljih praksi, testiranje i edukaciju“, navodi Blagojević.

Pružanje vrhunskih vrijednosti i kvalitete ostaje cilj broj jedan

Planovi za budućnost Pharma Maaca usmjereni su na daljnji rast, inovaciju i prilagodbu svakodnevnim promjenama u poslovanju. U skladu s tim, fokusirat će se na nekoliko ključnih aspekata:

  1. Digitalna transformacija: Ubrzat će procese kroz digitalnu transformaciju. To uključuje unapređenje digitalnih platformi za narudžbe, automatizaciju procesa i implementaciju naprednih analitičkih alata za bolje razumijevanje potreba klijenata.
  2. Novi proizvodi: Nastavit će raditi na dovođenju novih proizvoda i inovativnih terapija kako bismo odgovorili na potrebe klijenata/pacijenata.
  3. Kvaliteta i pouzdanost: Nastavit će postavljati visoke standarde kvalitete i pouzdanosti u svim aspektima poslovanja. Fokusirat će se na kontinuirano poboljšanje kako bi osigurali da njihovi proizvodi i usluge budu visoko pouzdani.
  4. Razvoj zaposlenika: Zaposlenici su njihova najveća vrijednost, stoga će nastaviti ulagati u njihov razvoj i obuku. Planiraju razviti lidere unutar organizacije i osigurati da njihov tim bude spreman za izazove budućnosti.
  5. Nova tržišta: Razmatraju proširenje na nova tržišta kako bi diversificirali svoje poslovanje i smanjili rizike.

 

,,Kroz ove inicijative, želimo osigurati da ostanemo konkurentni i da pružimo vrhunsku vrijednost našim klijentima. Također smo otvoreni za nova partnerstva i suradnje kako bismo ostvarili svoje ciljeve i doprinijeli boljoj budućnosti u našoj branši“, zaključuje Blagojević.

Piše: Benisa B.