Pouzdanost

Foto: Sejo Ivković

Raditi na zahtjevnom projektu kao što je „Pouzdanost“ iziskuje ne samo stručnost i znanje u oblasti marketinga već i duboko razumijevanje važnosti izgradnje povjerenja kod klijenata. Sa dugogodišnjim radnim iskustvom u uglednim medijskim kućama te iskustvom poduzetnice, direktorica marketinga LRC Grupacije Fatima Nikšić donosi izuzetno bogato iskustvo u oblasti marketinga. U ovom intervjuu istražujemo koliko to iskustvo igra ključnu ulogu u provođenju ovog projekta.

Iza sebe imate respektabilno iskustvo u industriji marketinga. Možete li nam reći nešto više o svojoj karijeri i kako ste došli do pozicije marketing direktorice u LRC Grupaciji?

Naravno, imam dugu i bogatu karijeru u marketingu. Radila sam u uglednim medijskim kućama kao marketing menadžerica, gdje sam stekla dragocjeno iskustvo. U 2023. godini sam se priključila LRC timu i radim kao direktorica marketinga i projekta ‘Pouzdanost’. Ovo je za mene dodatni izazov i radujem se nastavku ovog projekta u narednom periodu. ‘Pouzdanost’ je jedan od ključnih projekata LRC Grupacije i sada već tradicionalan, što mi predstavlja dodatni izazov, ali i obavezu da budemo još bolji.

Bili ste samostalna poduzetnica, šta mislite da je presudno za uspješan biznis i koliko je teško baviti se biznisom u našoj zemlji?

Bavljenje samostalnim poduzetništvom donosi sa sobom niz izazova i zadovoljstava. Ključna komponenta uspješnog biznisa, prema mom iskustvu, je kombinacija strateškog planiranja, upornosti i sposobnosti prilagođavanja tržišnim promjenama. Biti poduzetnik zahtjeva posvećenost i spremnost na učenje iz izazova sa kojima se susrećete, ali i dobru komunikaciju koja je neophodna u svakom poslu, bez obzira čime da se bavite.

Što se tiče poslovnog okruženja u našoj zemlji, to može biti izazovno zbog administrativnih procedura, poreza i promjenljive ekonomske klime. Ključ je pronaći ravnotežu između izazova i prilika, stalno se prilagođavati promjenama i graditi održiv poslovni model. Također, važno je graditi dobre odnose s klijentima, imati jasnu viziju i usmjerenje, biti otvoren za inovacije koje mogu poboljšati poslovanje te biti i ostati pouzdan.

Kako firme koje posjeduju Certifikat bonitetne pouzdanosti mogu iskoristiti prednosti ovog priznanja?

Firme koje su stekle Certifikat pouzdanosti ostvaruju niz prednosti. Prije svega, Certifikat služi kao snažan indikator kvaliteta proizvoda ili usluga jedne firme, pružajući povjerenje klijentima. Ovo priznanje može poboljšati reputaciju firme i privući nove kupce. Dodatno, firme sa našim certifikatom često imaju prednost u konkurenciji, jer se ističu kao pouzdan i odgovoran izbor, što također može olakšati pristup novim tržištima i partnerstvima, pružajući dodatnu vrijednost u poslovnom okruženju.

Koji su najveći izazovi s kojima se suočavate u projektu „Pouzdanost“ i kako ih prevazilazite?

Projekat ‘Pouzdanost’ nosi sa sobom mnoge izazove, uključujući izgradnju povjerenja kod klijenata. Radimo sa kompanijama koje imaju tržišni ugled i koje su pažljive pri odabiru partnera. Da bismo prevazišli ove izazove, fokusiramo se na transparentnost u svakom koraku projekta. Redovno informišemo tržište o vrijednosti jednog priznanja kao što je priznanje za pouzdanu kompaniju, o metodologiji izbora pouzdanih kompanija, radimo na njihovoj promociji i donosimo pozitivne priče. 

Veoma je važno komunicirati uspješne kompanije i priče jer to nije samo način da istaknemo naše postignuće, već i način da inspirišemo druge. Transparentnom komunikacijom o uspjehu ne samo da gradimo povjerenje s našim klijentima već i pridonosimo širenju pozitivne slike o našoj industriji i poslovanju uopšte.

U konačnici, komuniciranje uspješnih priča čini dobar poslovni potez, ali i podržava širenje pozitivnih vrijednosti, razmjenu iskustava i gradnju jače, povezane poslovne i lokalne zajednice u kojoj radimo i živimo.

Kako vidite budućnost projekta „Pouzdanost“ i kako ga planirate dalje razvijati?

Projekat ‘Pouzdanost’ se u Bosni i Hercegovini realizuje od 2016. godine u organizaciji LRC grupe, tako da ima svoju tradiciju i brend. Sve dok kompanije vide dodatnu vrijednost u ovom projektu, on će i trajati, a mi se trudimo da svake godine kreiramo dodatne vrijednosti za pouzdane firme. Ove godine pripremili smo zaista bogat program za dobitnike priznanja. Po završetku centralne manifestacije tokom koje su dodijeljena priznanja i statue Zvijezda pouzdanosti, nastavljamo dalje sa projektom u vidu privrednih B2B susreta članova Kluba pouzdanih širom BiH. Pouzdanost nije, niti može biti jedan dan u godini, tako da mi kontinuirano nastavljamo dalje u realizaciji projekta do slijedeće svečane manifestacije i novih dobitnika Zvijezda pouzdanosti i priznanja.

Možete li nam otkriti šta nas očekuje u 2024. godini kada je u pitanju „Pouzdanost“?

Svečana manifestacija ‘Pouzdanost 2023/24.’ koja je održana u novembru 2023. godine je bila samo otvorenje projekta za ovu godinu. Kao što sam već spomenula, slijedi umrežavanje članova Kluba pouzdanih širom Bosne i Hercegovine. Prvi takav susret u novoj godini planiran je za početak februara i bit će organizovan kao event za žene, zaposlenice pouzdanih kompanija pod sloganom Ujedinjene u uspjehu. Nakon toga slijede privredni susreti u ostalim gradovima i još mnogo toga.

Napomenula bih da se svi koji žele učestvovati u ovakvim B2B susretima i imaju želju za poslovnim umrežavanjem sa pouzdanim kompanijama širom Bosne i Hercegovine mogu prijaviti putem naše stranice www.pouzdanost.ba klikom na rubriku Klub pouzdanih – Tu pripadam! Kreirali smo članske kartice i godišnju članarinu sa svim benefitima koje nosi članstvo u Klubu pouzdanih. U novoj godini, kao i svim godinama koje su pred nama, ostaje nam jedino da se uzdamo u pouzdanost, kako i glasi naš slogan ovog projekta – Uzdaj se u Pouzdanost!

 

Piše: Alen Ćorović