Pouzdanost

Ljubiša Gornik, direktor RedBox media

Stručnost, predanost i inovativnost, samo su neki od epiteta koji se mogu pripisati njihovom radu. RedBox media, osnovana 2017. godine, predstavlja spoj stručnosti i ljubavi prema poslu, što ih čini jedinstvenim na tržištu. Njihova filozofija poslovanja nije samo pružiti uslugu, već prevazići očekivanja klijenata. U razgovoru sa direktorom Ljubišom Gornikom otkrivamo više o njihovom radu, projektima, ali i budućim planovima u polju marketinga.

Molimo Vas da nam predstavite Vašu agenciju. Kako biste opisali Vašu stručnost i usluge?

Mi smo agencija osnovana 2017. godine od strane ekipe koja, prije svega, voli svoj posao – što smatram našom najbitnijom odlikom. I baš iz tog razloga nama je posao najmanje posao – više izazov koji zajednički savladavamo. Sastav tima se vremenom mijenjao, poboljšavao se ali je ljubav prema poslu ostala ista.

Mi smo full service marketinška agencija, te naše usluge obuhvataju sve – od ideje do realizacije u bilo kojoj grani marketinga.Trudimo se da svakom klijentu isporučimo uslugu koja je čak i više od onog što je traženo. Jer kad klijent izgleda dobro, i mi izgledamo dobro.

Koji su najvažniji aspekti Vašeg pristupa marketingu?

Kod nas je situacija malo specifična; ja sam po struci dizanjer i moj pristup marketingu je većinom vizuelni. Kao vlasnik agencije, moram da razmišljam menadžerski. Tako da marketing vidim kao kombinaciju upravo te dvije stavke: kako izgledati dobro, kako plasirati poruku, i u isto vrijeme kako reklamirati sebe. Zvuči jednostavno, ali nije.

Možete li navesti primjere Vaših ranijih uspješnih projekata ili kampanja?

Vrlo je nezahvalno izdvajati i kategorisati projekte i kampanje. Čak i one manje uspješne, a svi smo imali takve, služile su kao lekcija za to šta i kako popraviti u budućnosti. Ipak, ono što bih izdvojio jeste magazin Hedonist – naše čedo. U ovoj digitalnoj eri, odlučili smo biti drugačiji. Naš autorski projekat, ponos naše agencije, kvalitet prepoznat u regionu. U ovom strogo digitalnom dobu i virtuelnoj eri uspjeli smo da vratimo interesovanje za printani medij. Radi se o magazinu koji promoviše naša bogatstva, ljepote, zanimljivosti – lagano štivo za momente uživanja.

Kako se prilagođavate promjenama u trendovima i potrebama tržišta?

Pretenciozno bi bilo da kažemo da mi formiramo potrebe tržišta. Kao i većina naših kolega, mi tržište pratimo. Po meni, prilagođavanje potrebama je znak pragmatizma i profesionalnosti. U posljednje vrijeme svjedočimo smo porasta udjela AI-a u svim sferama života, pogotovo u dizajnu i marketingu. Mi eksperimentišemo, služimo se onim što nam tehnologija omogućava, ali čuvamo i njegujemo ono što mašine nemaju – kreativnost i osjećaj za lijepo. Vještačka inteligencija mora još mnogo da uči da bi bila full inteligenta i humana.

Kako mjerite uspjeh svojih kampanja? Koje metrike smatrate ključnim za praćenje rezultata?

Najprostije rečeno: zadovoljan klijent=uspješna kampanja. Ono što bih istakao kao naše dostignuće jeste činjenica da su nam skoro svi klijenti postali stalni klijenti, i da sve češće čujemo rečenicu: “Uradite vi kako mislite da treba“.

Marketing je fluidan, razigran i maštovit. Mjerenja i metrike nekad nisu najbolji pokazatelji uspješnosti kampanje ili projekta – jer kako izmjeriti kreativnost? Postoje usluge kod kojih je moguće precizno vidjeti šta i kako je urađeno. Ali, najboljim pokazateljem uspješnosti bilo kojeg projekta smatram zadovoljstvo klijenta urađenim.

Kako biste opisali svoj pristup saradnji i komunikaciji s klijentima?

Jednom rječju – domaćinski. Sve što radimo, radimo kao sebi. Kaže se da je družba družba, a služba je služba. Kod nas je to malo drugačije postavljeno: ako nema družbe, slabo će biti i službe. Dakle, naš pristup je prijateljski i opušten, vođen idejom da je svaki problem rješiv ako ima volje.

Kako se nosite s kriznim situacijama ili negativnim povratnim informacijama? Imate li iskustva u upravljanju krizama?

Zvučaću nadmeno, ali nekih značajnijih negativnih povratnih informacija do sada i nismo imali. Naravno, neslaganja, nezadovoljstva idejom jeste ali zato imamo sastanke na kojima raspravljamo. Nekom sa strane izgleda kao žučna rasprava, nadglasavanje ali sve u svrhu dobre kampanje. Jer u svakoj kući, najglasnije su svađe pred velika dešavanja kad se podrazumijeva zajedništvo i usaklađen stav.

Koje su Vaše dugoročne vizije i ciljevi? Da li postoje neki projekti u budućnosti koje planirate realizovati?

Na početku rekoh – mi smo mala agencija sastavljana od velikih sanjara i profesionalca. Naši ciljevi rastu sa nama, i želimo da ih u budućnosti stignemo i prestignemo. Tek prevazilazeći svoja ograničenja možemo da spoznamo za šta smo sve sposobni.

Plan nam je da se širimo na inostrano tržište, jer imamo kapacitet i kvalitet. Što se tiče projekata – dozvolite da vas iznenadimo! Sa sigurnošću tvrdim – RedBox je agencija za koju će se tek čuti.

Razgovarala: Benisa B.