Pouzdanost

U razgovoru s Darkom Horinom, direktorom kompanije “WOOD KOLOR” d.o.o Prnjavor, otkrivamo filozofiju poslovanja koja je postavila temelje za njihov uspjeh. Od izgradnje imena zasnovanog na kvalitetu do inovativnih pristupa podršci kupcima i angažmana u lokalnoj zajednici, “WOOD KOLOR” d.o.o Prnjavor ističe se kao lider uvozu, veleprodaji i distribuciji industrijskih premaza i abraziva za drvnu, metalnu i autoindustriju. U ovom intervjuu, otkrivamo kako ova kompanija ostaje predvodnik u kvalitetu, inovacijama i društvenoj odgovornosti, dok nastavlja svoj put ka daljem razvoju i rastu.

Kako biste opisali filozofiju poslovanja kompanije "WOOD KOLOR" d.o.o Prnjavor od njenog osnivanja?

Bez lažne skromnosti mogu reći da smo u periodu koji je iza nas izgradili ime koje je postalo sinonim za kvalitet, kako proizvoda tako i same usluge. Sigurnost, pouzdanost, stabilnost i odgovornost neke su od vrijednosti koje njegujemo. One su utkane u naše svakodnevne odnose s korisnicima, poslovnim partnerima i zaposlenicima. 

Kvalitet proizvoda i usluga je ključan aspekt Vašeg poslovanja. Možete li nam reći nešto više o tome kako Vaša firma osigurava visok standard kvaliteta?

Visok standard kvaliteta održavamo na način da zaista pomno biramo paletu proizvoda koje nudimo. Prije nego proizvod uvrstimo u naš asortiman, prethodi period testiranja. Takođe, nastojimo biti u stalnoj komunikaciji sa kupcima kroz našu tehničku podršku, što nam omogućava jasan uvid u performanse proizvoda.

Kako se Vaša firma angažuje u podršci kupcima i kakav je Vaš pristup u rješavanju njihovih zahtjeva i potreba?

Nastojimo kupcima biti dostupni u što većoj mjeri za sve vrste pitanja. Takođe, okupili smo stručan tim ljudi sa dugogodišnjim iskustvom u oblasti lakiranja, čiji je glavni zadatak izlazak na teren i rješavanje problema kod kupaca.

"WOOD KOLOR" d.o.o Prnjavor ističe svoju društvenu odgovornost kroz različite aktivnosti. Možete li nam reći nešto više o Vašem angažmanu u lokalnoj zajednici i podršci kulturno-sportskim dešavanjima i humanitarnim aktivnostima?

Naša lokalna zajednica, Prnjavor, poznata je kao “Mala Evropa”, samim tim su i brojne manifestacije, kulturna i kulturna-sportska dešavanja. Nastojimo podržati što je moguće veći broj dešavanja. Istakli bi da smo ove godine bronzani sponzori Međunardne ulične trke u Prnjavoru.

Koji su ključni segmenti Vašeg poslovanja u sektoru industrijskih premaza i abraziva, te kako se Vaša firma ističe u ovom sektoru?

Moram naglasiti da smo jedini uvoznici i distributeri nekoliko brendova industrijskih premaza i abraziva za BIH. Nastojimo proširiti paletu kako bi smo u ponudu uvrstili brendove različitog cjenovnog ranga, a opet zadržati dobar omjer cijene I kvaliteta.

Možete li nam predstaviti neke od najznačajnijih proizvoda i brendova koje distribuirate, i kako se oni ističu na tržištu?

Kao najznačajniji brend istakao bih Kemichal SrL, partner sa kojim poslujemo od osnivanja naše firme. Kemichal posluje već više od 60 godina I bave se proizvodnjom boja i lakova za drvnu industriju. Istakao bih da smo jedini uvoznici ovog brenda za tržište BiH. Pored Kemichala, značajan udjel u poslovanju zauzima Colorchimica, preporznatljivi italijanski brend u oblasti premaza za metalnu industriju, zatim Vernici Caldart u oblasti autoindustrije i metalne industrije.

Kako "WOOD KOLOR" d.o.o Prnjavor reagira na zahtjeve tržišta i kupaca? Koje su inovacije ili promjene u ponudi koje ste uveli posljednjih godina?

Zaista pažljivo pratimo dešavanja na tržištu i osluškujemo želje i potrebe kupaca. Prodajni asortiman konstantno proširujemo i dopunjavamo, a sve sa ciljem da zadovoljimo zahtjeve i želje kupaca. Ukoliko povučemo paralelu između prodajnog asortimana proizvoda na početku poslovanja i sad, vidjećete da je značajan broj proizvoda uvršten poput abrazivnih materijala, alata i pribora, industrijskih filtera i proizvoda za široku potrošnju.

Posljednjih godina ste proširili svoju ponudu na brusne materijale, opremu za brušenje i nanošenje premaza, te industrijske filtere. Možete li nam reći nešto više o ovoj ekspanziji i kako se to odražava na Vaše poslovanje?

Tako je, na zahtjev kupaca smo u ponudu uvrstili i abrazivne materijale, pribor za nanošenje premaza i industrijske filtere. Nastojimo asortiman upotpuniti sa svim potrebnim kako bi smo zaokružili ponudu i obezbijedili kupcima sve što je potrebno za određeni ciklus lakiranja, od početne pripreme površine do završnog laka. 

Kako planirate dalji razvoj i rast vaše kompanije u budućnosti? Koje su Vaše dugoročne strategije?

Nastojaćemo održati kvalitet kakav smo imali do sad. Smatram da smo sami sebi zadali ozbiljan zadatak kada je pomjeranje vlastitih granica kvaliteta, povjerenja i pouzdanosti u pitanju.

Razgovarala: Benisa B.